Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Στιγμές



Πάντα φρόντιζες να ρίχνεις άμμο στην κλεψύδρα μου,
ακόμα κι όταν έλειπες.
Οι μενεξέδες που σκόρπισε ο άνεμος στην σκάλα,
ίχνη κι αυτά της παρουσίας σου.
Της αγάπης μου το ρόδινο φύλλωμα τρέμει ολόκληρο μπροστά στο χαμόγελό σου.
Στιγμές.
Μία αύρα από στιγμές.
Το βλέμμα σου που στάζει ουρανό.
Στις άκρες των δαχτύλων σου ένας γαλάζιος ήλιος.
Κι εγώ να προσπαθώ να διαφυλάξω της ευτυχίας τα διάφανα θραύσματα
μέσα σ΄ένα βιβλίο γεμάτο φώτα κι όνειρα.

Δώσε μου λίγο από τον χρόνο σου.
Άφησέ με να πετάξω σε μία γωνιά του αιθέρα σου.
Εκεί,
εκεί που ανθίζει το όνειρο, εκεί που η ψυχή γίνεται θάλασσα
κι ο θάνατος είναι μία γέφυρα σε μίαν άλλη ζωή,
του Θεού αντιφέγγισμα.

Σκοτείνιασε πάλι, μα δεν με πειράζει.
Συντροφιά μου πάντα ένα βιβλίο.
Θα μείνω να ταξιδεύω σε μία γωνιά του αιθέρα σου.
Στο βυσσινί παράθυρο μία αύρα από μενεξέδες,
κι εγώ εκεί,
πάντα εκεί,
αυτή την στιγμή που γαλανίζει τον κόσμο ένας ήλιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.